Inbjudan till presentation av Enlabs delårsrapport januari – september 2020

2020-10-29

Enlabs delårsrapport för perioden januari till september 2020 kommer att publiceras den 5 november 2020, kl. 08.00 CET. En videopresentation kommer att hållas 10.00 CET samma dag, där koncernens VD George Ustinov presenterar rapporten.

På grund av rådande omständigheter kommer det inte finnas möjlighet att närvara fysiskt, däremot går det att följa presentationen via länk nedan:

Det kommer finnas möjlighet att ställa frågor som besvaras under programpunkten Q&A som följer efter presentationen.

Videopresentationen kommer även att finnas tillgänglig i efterhand via Enlabs hemsida enlabs.com under rubriken Investors.

ENLABS står för Entertainment Laboratories. Enlabs är ett bolag som skapar underhållning genom nytänkande inom iGaming. Bolagsgruppen har kontor i Tallinn, Riga, Vilnius, Malta, Marbella, Minsk och Stockholm. De operativa dotterbolagen innehar nationella licenser och tillstånd för sina verksamheter och koncernen sysselsätter omkring 300 anställda. Enlabs AB (NLAB) är listat på Nasdaq First North Growth Market med Redeye AB som Certified Adviser: [email protected], +46 (0)8 121 576 90.

Mer information finns tillgänglig via enlabs.com