Öppnat samtlig verksamhet i Lettland

2020-06-10

I går undertecknade Lettlands president den nya lagen "On Management of Consequences Caused by the Spread of Covid-19" som upphäver suspenderingen av samtliga spellicenser i landet. Enlabs är därmed från idag fullt operativa i Lettland, både vad avser online- och all landbaserad verksamhet.

“Lettland är tillbaka! Nu kan vi fortsätta att leverera den bästa servicen och underhållningen till våra kunder. Vi har jobbat hårt för att kundupplevelsen skall bli ännu bättre, och ser nu fram emot att lansera uppdaterade och förbättrade produkter. Enlabsteamet har under den gånga perioden visat en fantastisk energi och solidaritet, och jag vill tacka dem alla för deras insatser. So, let’s play! Säger VD och koncernchef George Ustinov.

I och med att Lettland upphävt begränsningarna för spelmarknaden, är Enlabs nu fullt operativa på samtliga marknader.

Adam Jonsson, CFO

[email protected] / +46 73 8200058

ENLABS står för Entertainment Laboratories. Vi är ett bolag som skapar underhållning genom nytänkande inom gaming. Bolagsgruppen har kontor i Tallinn, Riga, Vilnius, Malta, Marbella, Minsk och Stockholm. De operativa dotterbolagen innehar nationella licenser och tillstånd för sina verksamheter och koncernen sysselsätter omkring 200 anställda. Enlabs AB (NLAB) är listat på Nasdaq First North Growth Market med Redeye AB som Certified Adviser: [email protected], +46 (0)8 121 576 90.

Mer information finns tillgänglig via enlabs.se